Balanc je důležitý.

Každý máme nějaký životní styl. Někoho životní styl je samá party, alkohol, jiného zase cvičení, zdravá strava.

Jak se říká s ničím se to nemá přehánět. Proto je důležitý balanc. Určitě je pohyb a zdravé jídlo důležité, ale sem tam si zajít na party, zahodit všechny starosty aspoň na chvíli za hlavu. Či si dá nějaký pořádný fastfood.

Zeleninové špízy

Hodně lidí si zdravý životní styl plete s ráznými dietami. A to je chyba. Jak už vypovídá z názvu jedná se o životní styl, ne pouze o pár měsíční dietu. Zdravý životní styl je pro tělo na rozdíl od diet prospěšný. Chcete-li zhubnout zdravou cestou bude to pravděpodobně trvat déle, ale víte, že se vám kila za chvíli nevrátí jako po nezdravých dietách.

Nějakým způsobem se alespoň párkrát do týdne hýbat je důležité nejen pro fyzičku, ale také pro psychiku. Ať už si zajdete do fitka zvednout těžké váhy, nebo třeba na skupinovou lekci zumby anebo si doma podle internetu zacvičíte, v dnešní době máme mnoho možností.

Meditace = relax

Jak na balanc?

  1. Nedodržujte žádné přehnané diety, možná rychle zhubnete, avšak kila se vám hodně pravděpodobně vrátí (ne-li ještě více kil).
  2. Když máte chuť na něco sladkého či slaného, dopřejte si.
  3. Hýbejte se alespoň 2-3x týdně. Není to však pravidlo, pokud nemáte zrovna svůj den, nestíháte, nic se neděje. Ne každý den je posvícení. Někdy je prostě den, který si žádá zachumlat se do peřiny s filmem.
  4. Neporovnávejte se s lidmi na internetu, kteří mnohdy v realitě nevypadají, tak jak na fotkách, jelikož využívají Photoshop. Navíc každá máme jiné tvar postavy, někdo geneticky větší boky, někdo menší, a to je naprosto v pořádku, nemůžeme být všichni stejní.
  5. Nemyslete stále na cvičení, či hubnutí, jděte třeba s kamarády na párty. Jednou za čas, proč ne.
  6. Dopřejte si kosmetiku, nové vlasy, … Relax je důležitý.

Vše dělejte se zdravým selským rozumem, nic nepřehánějte. Není to zdravé.