Nový hangár Job Airu

Letiště Mošnov je asi dvacet tři kilometrů od města Ostravy. Skoro stejně daleko je to do Frýdku-Místku. Vlastně by se mělo správně psát, Letiště Leoše Janáčka Ostrava, které toto jméno dostalo 13. prosince 2006, ale všichni stále píší Mošnov, tak u toho zůstaneme. Jen ještě dodáme, že je to třetí největší letiště v naší vlasti s pravidelnými lety.
Letadlo v hangáru
Nu, a právě zde podniká firma Job Air, která se zde nedávno dočkala kolaudace svého nového hangáru. Tento je primárně určen k opravám, ale bude sloužit jako skladiště, lakovna a vůbec celkově ke kontrolám a údržbě.
Zmíněná firma není v této branži žádným nováčkem. Jen za loňský rok vygenerovalatržbu hodně přes pět set čtyřicet milionů. Další jejich plán je nárůst na šest set padesát a výhledově chtějí jít přes sedmdesát milionů. To vše v korunách.
Do nového hangáru putovala obří částka a jen požární systém stál dvacet sedm milionů. Celková suma pak byla tři sta osmdesát milionů.
Hangár bude mít mimo klasické prostory i zázemí pro zaměstnance, kanceláře i šatny a hygienické zázemí.
Malý hangár
To vše již začátkem listopadu, jak prohlásil pan Aleš Kvídera, člen představenstva a CEO JOB AIR Technic.
Zatím jsou sem přemístěny všechny počítačové a datové systémy.
Do haly se vejde běžně letadlo typu Boeing 737, ale spíše tu budou „garážovat“ letadla menší, kterým se bude firma také zároveň starat o běžnou údržbu a celé technické zázemí vůbec.
Část hangáru
Na to všechno budou třeba lidi. A protože údajně v Česku nejsou, bude se firma rozhlížet v zahraničí, dokonce až na Filipínách. Zda je to s tím, že u nás lidi nejsou, pravda, nebo je to jen „chytristika“ firmy kvůli platům, nad tím nebudeme přemýšlet. Jedná se totiž například o letecké klempíře a těch předpokládám asi moc není.
Nuže, až někdy na tomto letišti budete přistávat, či startovat, tak si vzpomeňte na Job Air, který právě vámi použitý letoun zcela určitě udržuje v kondici