Starbucks staví největší pobočku na světě

Legendární řetězec nabízející nejrůznější a velmi originální kávové nápoje vznikl v roce 1971 díky třem podnikatelům. Těmi byli Zev Siegl, Gordon Bowker a Jerry Baldwin. Dnes Starbucks znají úplně všichni bez ohledu na to, zda tento výtečný nápoj pijete nebo ne. Objevuje se v mnoha amerických filmech a najít ho můžeme i v Čechách.
 žena s ledovou kávou

Jedinečný projekt

Koncept Starbucks Reserve je ve světě známý. U nás se objevil teprve v loňském roce. Co si pod tímto názvem představit? Najít tam můžete mnohem promyšlenější a luxusnější interiér, který vypadá více jako restaurace než jako rychlé občerstvení. Je tam toho ale mnohem více.
 
Najít zde můžete také pražírnu, lokální pekárnu nebo bar. V Reserve Baru si přitom můžete dát prémiová vína i pivo. Pokud proto hledáte jednoduchý, krásný lokál, ve kterém si můžete dát kávu, jídlo i alkohol, tak Starbucks Reserve je ideálním místem. V Čechách se takový podnik nachází na Jungmanově náměstí.
 

Chicago: centrum dění

Majitelé této legendární společnosti se rozhodli, že novou pobočku postaví v americkém Chicagu. Budova by se měla veřejnosti otevřít během letošního listopadu a půjde o vůbec největší prodejnu, která existuje. Na rozlohu má totiž neuvěřitelných 4 tisíce metrů čtverečních, a to v podobě čtyř pater. Architekt se rozhodl, že design budovy bude velmi moderní.
 muž v kavárně

Prvotřídní nápoje a italské speciality

Kromě toho, že si dávají hodně záležet na nápojovém lístku, tak rozšiřují také jídelníček. Není to moc známé, ale i v tomto řetězci se můžete najíst. V současnosti se jedná o sendviče a zákusky. V Chicagu ovšem začali spolupracovat s luxusní italskou restaurací Princi, která bude dodávat snídaně, sendviče, prosciutto a mnoho dalších italských dobrot.
 
Díky tomuto posunu můžeme očekávat, že společnost se bude dále rozvíjet na jedinečných místech a budeme si také moci užít vynikající pokrmy. Výkonný předseda Howard Schulzt slibuje, že Reserve by mělo být nakonec dvacet až třicet. Plánují také dělat příležitostné prohlídky. Tak předvedou klientům, co stojí za produkty, bez kterých si nedovedou představit své ráno.